پاکسازی و برفروبی معابر منطقه به محض بارش
دوشنبه, ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ ۱۱:۴۶ ۱۵۷۴
طبقه بندی: آخرین اخبار
چچ
پاکسازی و برفروبی معابر منطقه به محض بارش

پاکسازی و برفروبی معابر منطقه به محض بارش

با توجه به اعلام های قبلی در خصوص وضعیت آب و هوا و بارش سنگین برف شهرداری منطقه قبل از شروع بارش به نیروهای خود آماده باش لازم را داده بود و به محض آغاز بارش در همان ساعات اولیه اقدام به پاکسازی معابر اصلی سطح منطقه نمود.

به گزارش روابط عمومی منطقه چهار با توجه به اعلام های قبلی در خصوص وضعیت آب و هوا و بارش سنگین برف شهرداری منطقه قبل از شروع بارش به نیروهای خود آماده باش لازم را داده بود و به محض آغاز بارش در همان ساعات اولیه اقدام به پاکسازی معابر اصلی سطح منطقه نمود.

مهندس رجبی شهردار منطقه در این باره گفتند این عملیات با پاشیدن نمک و ماسه به صورت مستمر شروع شد تا از یخ زدگی معابر و جاده ها جلوگیری به عمل آید و در روزهای بعدی نیز با مدیریت نیروها و کارکنان شهرداری منطقه و امکانات سازمان پسماند و ظرفیت بخش خصوصی کلیه معابر و خیابانهای سطح منطقه را پاکسازی و معابر را بازگشایی نمودیم.

مهندس محمد پور معاونت خدمات شهری منطقه نیز در این باره اضافه کردند که تمامی خیابانهای منطقه در همان روز اول پاکسازی شد و هیچ مشکلی در این خصوص نداشتیم و در رابطه با مسیر های بازگشایی شده نیز گفتند :

1- بلوار آیت ا... سعیدی حد فاصل شاتره تا میدان نماز باند رفت و برگشت در روزهای برفی چندین مرتبه ماسه و نمک پاشی و با دو دستگاه لودر و گریدر پاکسازی شد.

2- شاتره و محله کوی بهشتی شامل خیابانهای شهید رجایی، مهران آباد، طالقانی، مقداد، بلوار ورزشگاه، بوستان، جانبازان، مبارزان، موعود نهم، محمودی، 12 فروردین و خیابانهای محله کوی بهشتی ، خیابان بهاری و نگین .

3- جاده ده عباس، از بلوار آیت ا... سعیدی تا روستای سیمون کرک و خیابان سوسنگرد.

4- مجتمع صنفی خدماتی اسلامشهر: جاده اصلی و خیابانها و معابر و بلوار های شهرک، ماسه و نمک پاشی شده و بوسیله لودر و گریدر و پرسنل خدمات شهری پاکسازی و بازگشایی گردید.

5- کلیه خیابانهای منتهی به مدارس سطح شاتره و مدارس بهرام‌آباد (تیز هوشان، شهید باهنر و شهید رجایی) نیز برفروبی و پاکسازی شد.

شهردار منطقه چهار درپایان از کلیه نیروها و پرسنل که به صورت شبانه روزی به ارائه خدمت به شهر و شهروندان پرداختند تشکر و قدردانی نموده و اضافه کردند که در عملیات برفروبی و ماسه و نمک پاشی از 2 دستگاه کامیون و یک دستگاه گریدر (یک شب) ، دو دستگاه نیسان، دودستگاه مزدا و 4 دستگاه خاور در روزهای برف روبی متعلق به سازمان پسماند استفاده گردید و از ظرفیت بخش خصوصی نیز یک دستگاه (لودر 4 روز تمام) و یک لودر مجموعا یک روز و دو دستگاه تراکتور تیغه دار و دو عدد باب‌کت نیز به مدت دو روز استفاده شد تا هر چه سریعتر بتوانیم به نحو مطلوب و بایسته وضعیت موجود را مدیریت کنیم.

آدرس کوتاه شده: