کارگروه مشترک با نمایندگان شرکت برآوند در منطقه چهار شهرداری اسلامشهر
چهارشنبه, ۱۱ مهر ۱۴۰۳ ۰۹:۴۱ ۱۷
طبقه بندی: آخرین اخبار
چچ
کارگروه مشترک با نمایندگان شرکت برآوند در منطقه چهار شهرداری اسلامشهر

کارگروه مشترک با نمایندگان شرکت برآوند در منطقه چهار شهرداری اسلامشهر

کارگروه به منظور بررسی موضوعات فی ما بین(حقوقی و شهرسازی) و تعیین راهکارهای قانونی در راستای ارتقاء خدمت به شهروندان(مجتمع صنفی و خدماتی) و احقاق حقوق مدیریت شهری(اخذ سرانه های شهری) درسالن جلسات برگزار شد.

صبح یکشنبه مورخ ۸ مهرماه سال جاری جلسه با حضور مهندس مجید خداپرستی(مدیرمنطقه چهار)، جناب آقای سیداکبر اسحاقی(رییس شورای شهر)، مهندس علی درزی (معاون شهرسازی و معماری شهرداری)،مهندس وحید جواهری(مدیر حقوقی شهرداری)مهندس کامبیز فلاح(مدیر درآمد شهرداری)،مسئولین واحد‌های اجرایی و نمایندگان شرکت برآوند در سالن جلسات منطقه تشکیل گردید.

جلسه با تلاوت آیات قرآن مجید و ذکر صلوات بر محمد و آل محمد آغاز و مهندس مجید خداپرستی مدیر منطقه چهار شهرداری اسلامشهر ضمن بررسی موضوعات فی مابین(شهرسازی و حقوقی) ، روند اجرایی مفاد قانون ، در راستای ارتقاء خدمت به شهروندان(مجتمع صنفی و خدماتی) و احقاق حقوق مدیریت شهری(اخذ سرانه های شهری) از مجتمع مذکور و راهکارهای روند اجرایی مفاد قانون فی مابین شهرداری و شرکت برآوند را بررسی نمودند.

نمایندگان شرکت مذکور و مدیران و مسئولین حاضر پس از ارائه راهکارهای لازم با توجه به محور های قانونی و پتانسیل های موجود در چارچوب مفاد قانون سال جاری شهرداری ، بررسی و به تبادل نظر و بررسی نقاط ضعف و قوت این راهکارها پرداختند.

در پایان مقرر گردید؛ نسبت به پیگیری توافق نامه های گذشته فی مابین و ایفای تعهدات شرکت و انتقال سرانه های شهری به شهرداری و نیز هماهنگی با سایر ادارات شهرستان از جمله اداره ثبت در راستای تسهیل خدمت به ارباب رجوع اقدام گردد.

سایت منطقه:

https://m4.eslamshahr.ir

کانال ایتا:

منبع:
آدرس کوتاه شده: